poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nauka pływania ;)



Generalnie nie uznaję noworocznych postanowień, bo jak się chce coś zrobić, to najlepiej zacząć od razu... ale, że tak się zbiegło, że Nowy Rok i nowy cel... niech będzie, że jest postanowienie 

Ania uczy się pływać! 

Zawsze miałam lęk przed głębokością... a jak już jestem w wodzie to nie oddycham, zamykam oczy, zatykam nos, bo woda przecież naleci!!!  

Przyszedł czas, by pokonać lęki/słabości i... pojechałam na basen.
Powiem krótko... TRAGEDIA!!!!! Ale nie poddaję się 

Owszem, udało mi się przepłynąć 3 długości basenu (3x25m), ale to, jak płynęłam pozostawia wiele do życzenia 

Na basen wyciągnęłam Leszka (trener, z którym ćwiczę crossfit), więc doping był  a w nagrodę sauna i jacuzzi  tzw. rest day 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz