piątek, 22 listopada 2013

Wizyta u kardiologa - cz.1 :)

Żeby nie było, że tylko piszę o profilaktycznych badaniach... postanowiłam również wybrać się do lekarza i oddać swoje serce do testów  

Pierwsza część badań to Echokardiografia lub mówiąc bardziej potocznie - echo serca. Dzięki temu badaniu kardiolog jest w stanie ocenić, jak pracuje nasze serducho. Jaką ma strukturę, czy nie jest przerośnięte, czy zastawki prawidłowo pracują i czy funkcje skurczowe i rozkurczowe nie wykazują żadnych nieprawidłowości.

Wszystko mam w normie 

Pan kardiolog mówi, że mam serce stworzone do biegania Wymiary jam serca są prawidłowe, zastawki bez dysfunkcji, lewa komora pracuje prawidłowo, ciśnienie płucne w normie 

Kolejne badania wkrótce... 

Zawsze biegałam z sercem  bo to kocham!    

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak wart jest czasami nawet się przebadać i zobaczyć czy z naszym sercem jest wszystko w porządku. Ja również miałam okazję być u kardiologa w https://cmp.med.pl/cmp-bialoleka/kardiolog/ gdyż czułam lekki dyskomfort. Na całe szczęście nic złego się nie wydarzyło.

    OdpowiedzUsuń